On yukleyici icin yardım

selam
uzun suredir linux kullanıyorum ama ilk kez boyle bir sorunla karsıalstım diye bilirm belki de windowsu kullanmadıgımdan dolayı olabilir. Neyse 5 sene sonunda ilkkez bilgisayarımda windowsa ihtiyac dutdum ve bende kurmaya kara verdim. Bilgisayarım normalde /home / ve swap olmak uzere 3 parca durumundaydı bende windows kurmak icin /home partionını aldım / altına bir home klasoru olusturup /home mu bosalttım buraya kadar hic bir sorun yok hatta sorunsuz windowsuda kurdum ama on uykleyiciye grubu tekrar koyamadım acaba bu konuda ne yapmam gerek linuxuma kavusmak icin suan bilgisayarımı actıgımda direk olarak windows geliyor ve linuxa ulasamıyorum Help Me! SoS