[Fwd: Re: network sorunu]

Sadece bana gelmiş, listeye iletiyorum.
--- Begin Message ---
    Merhaba...

19.10.2005 tarihinde Erhan Yukselci <eyukselci@gmail.com> yazmış:
 > "ifconfig eth0 ip_adresi" ile kendim ip veriyorum, ip adresini alıyor
 > fakat yinede ağ a ulaşamıyorum
 > sorun ne olabilir. Eksik paket filan olabilir mi?. Yada kernel
 > kaynaklı bir sorun.
 > Her iki kernel ile de denedim. Aynı durum.
 > Eskiden 2.6.8 kernel ile sorun yokken şimdi aynı sorun onda da  var.
 > Sorun ne olabilir?
 > Yardımlarınızı ve  önerilerinizi bekliyorum.
 >
 > İyi çalışmalar.

   ifconfig eth ip numarası yazdıktan sonra
ağa bağlanamamanız normal çünkü internete çıkacağı gateway makineyi
henüz bilmiyorum
route add default gw ile modemin ip adresini girerseniz internete
çıkabilirsiniz. Ancak geri kalan probleminizle ilgili (yani asıl
problem ile ilgili) bir bilgim yok.

          Saygılar && İyi çalışmalar.
          Timu EREN (a.k.a selam)

--- End Message ---