network sorunu

Merhaba,
Debian testing kullanıyorum. Apt-pinning ayarlaması yapmıştım sisteme ve
/etc/apt/apt.conf dosyasında öntanımlı  "testing" değeri vardı.
/etc/apt/preferences dosyasında ise Priority değeri en yüksek olan yine testing idi.
Sonra  küçük bir iş için
/etc/apt/apt.conf dosyasında ki değeri "stable" yaptım.
Fakat düzeltmeyi unutmuşum.
bir kaç gün sonra kde ile ilgili bir paketi kurmak isteyince yaklaşık bir 300 MB'lık
güncelleme yapmam gerekti (update mi down mı orasını anlayamadım).
Şüphelenip
/etc/apt/apt.conf dosyasına baktıp, "testing" yazmasını beklerken
"stable" ile karşılaşınca bunu düzeltmediğimi hatırladım.
Burdaki değeri "testing" yapıp apt-get upgrade ile tekrar 300MB lık bir upgrade yaptım.
Bu arada, ardından birde apt ile yeni kernel-image  yükledim.
Şu anda sistemde iki tane kernel image var : 2.6.8 ve yanlış hatırlamıyorsam 2.6.13 smp

Tüm bu işlerden sonra sistemi kapatıp açınca netwok problemi başladı şöyleki:
Açılışta DHCP den ip alamıyor. Bu arada ADSL router modem var.
"/etc/init.d/network restart"  diyorum yine aynı durum.
Yaklaşık bir dakika kadar DHCP ile ilgili işlemler ardından fail veriyor.
ethernet kartımda sorun yok, görüyor.
"ifconfig" yapınca eth0 ve lo için çıktı var fakat eth0 için ip adresi yok.
"ifconfig eth0 ip_adresi" ile kendim ip veriyorum, ip adresini alıyor fakat yinede ağ a ulaşamıyorum
sorun ne olabilir. Eksik paket filan olabilir mi?. Yada kernel kaynaklı bir sorun.
Her iki kernel ile de denedim. Aynı durum.
Eskiden 2.6.8 kernel ile sorun yokken şimdi aynı sorun onda da  var.
Sorun ne olabilir?
Yardımlarınızı ve  önerilerinizi bekliyorum.

İyi çalışmalar.