Re: güvenlik

[...]
    ZÇ> Kritik bir görevi 7/24 yürütecek sunucu için işletim
    ZÇ> sisteminin açık kaynak kodlu olması bir güvenlik açığı mıdır? [...]

Yayinlanmis tekniklerle ameliyat olmak sagliga zararli midir?  Bence
asil guvenlik acigi o sartnameyi yazan insanlarin bilgisizliginde.  Ne
yapabiliriz?  Cehalet degil de iceride baska bir hesaptan dolayi bu
boyle yazildiysa, belki Sun'dan filan Solaris'i kapaliymis gibi gosteren
bir teklif alinabilir.  Devlet kurumuysa belki Tubitak'in agirligi olur
bu konuda (ama o kapiyi acarsaniz ileride Debian'a da karisabilirler).

Benim anlamadigim 'personelimiz Windowscu, baska seyi anlamaz ve ogrenmez'
filan gibi oldukca makul sebepler yazilabilecekken niye bu yazilmis?
Herneyse.

BM