harddiskten kurulum hakkında

Merhabalar

 Debian'ı harddiskten kurmaya çalışıyorum, yaptıklarımı anlatayım:
harddiskimin 6. bölümünde(fat32) debian adında bir klasör oluşturdum
ve debian-31r0a-i386-binary-1 cd'sindeki vmlinuz,initrd.gz ve debian
iso'larını kopyaladım.Grub menu.lst dosyasına aşağıdaki satırları
ekledim.
title  New Install
kernel (hd1,5)/debianl/vmlinuz root=/dev/ram0 ramdisk_size=12000
initrd (hd1,5)/debian/newinstall/initrd.gz

bilgisayarı yeniden başlattım,açılış tamam,yalnız cdrom algıla ve
bağla bölümüne gelince cd isolarını bulamıyor. Bu sorunu nasıl
çözebilirim acaba?

Teşekkürler, iyi çalışmalar