Re: ubuntu yerelleştirme

Selam

www.launchpad.net üye olup, web üzerinden çeviri yapmanız mümkün.
Çok güzel bir uygulama yani.
Şu an Ubuntu çeviri işleri hakaten çok iyi değil. Çok eskiklik var, ve
çeviren insanlar çok farklı düşünüyorlar. Mesela  Logitech
İnternet Keyboard diye bir klavye modeli var. Bunu Logitech Örütbağ
Klavyesi olarak değiştirmişler. Bu olacak şey değil. Marka isimleri
üretici değiştirmediği sürece siz nasıl değiştireceksiniz. Ve önemli
uygulamalar hala çevirlmemiş. Umarım bu eksikliker giderilie yakın
zamanda. Ben de üyeyim ve zamanım müsait olduğu sürece yardım etmeye
çalışacam.

Kolay gelsin

Mon, 17 Oct 2005 23:07:35 +0300
tutku dogan <tutkudogan@gmail.com> yazmış: