Re: wifi card tavsiyesi?

Ekin Meroglu, 17.10.2005 tarihinde şöyle yazmış:
> Merhaba;
>
> Su anda piyasada iki surecom modeli var, hizlisistem bayilerinden
> veya hs.com.tr den bulabilirsiniz
> EP-9428g WLAN PCMCIA KART 54Mbps
> RAlink chipsetli, oss sürücüsü var. Kullanan tanidiklar var, bildigim
> kadariyla memnunlar...

  Ben de RALink'ten rt2500 kullanıyorum.  rt2500 (ya da yeni
adıyla rt2x00 olabilir) diye aratırsan sürücü projesini bulabilirsin.
GPL.  Ayrıca sürücünün kaynağını paket olarak Debian'da da gördüm
geçenlerde.  (Sürücüyü Debian paketinden kurmayı daha denemedim.
Zamanında proje sayfasından tar.gz olarak indirmiştim.  Kurulumu
kolaydı.)