amd64 destekli programlar

Merhaba arkadaslar. Daha once i386 kullaniyordum ve sid ile hicbir problemim yoktu. Daha dogrusu su andada kullanimda problemim yok ama dogal olarak uygun programlari bulmakta zorlaniyorum. Malasef surekli source kodlarla ugrasicak su an icin zamanim yok. Mesela openoffice e ihtiyacim var yada wine. Bildigim kadariyla amd64 i386 platformunu destekliyor. Eger destekliyorsa i386 ya donmemi mi tavsiye edersiniz yoksa daha kolay bir onerisi olan varmi. Tesekkurler