Re: Ses denetim bileşenleri ve/veya aygıtları bulunamadı.

Prş, 2005-10-13 tarihinde 20:04 +0300 saatinde, MUSTAFA BOSTANCI yazdı:
> Merhaba Arkadaslar,
Merhaba
> GNOME Masa ustunu actigimda ve kapat dedigim de
> ekrana
> "Ses denetim bileşenleri ve/veya aygıtları bulunamadı."
> hatasi aliyorum..
Esd 'yi devre dışı bırakmayı denediniz mi?
Başlangıçta ses sunucusunu çalıştır sekmesini işaretsiz hale getirerek
bunu yapmanız mümkün... Bu arada bu denetim 2.10 için
Desktop->Tercihler->Ses sekmesinde yer almakta
http://lists.debian.org/debian-user-turkish/
> Simdiden herkese
> Tesekkur ederim

Iyi geceler..