Re: firefox

Merhaba

Sorun flashblock* adlı eklentiden kaynaklanıyormuş.
İlk önce flash player eklentisini sildim, aynı sorun devam edince
flashblock tan şüphelenip onu da kaldırdım ve problem
kalmadı. Daha sonra flash eklentisini tekrar yükledim ve sorunsuzca,
bahsettiğim sayfaları görüntülüyebildim. Ama flashblock eklentisi olmadan.

* flashblock : Flash uygulamalarının sizin izniniz olmadan çalıştırılmasını engeller.
Flash uygulamasının yerine bu alanda beliren butona tıklayarak uygulamanın çaslışmasını
sağlayabilirsiniz.