Re: s100706374131005

Merhabalar,

Eğer açılış disketi oluşturup, bilgisayarı başlatabiliyorsanız, ve
ethernet kartına da ulaşıp, ağa bağlanabiliyorsanız, birşeyler yapılabilir.

Başlangıç disketiniz nasıl bir sistem? Debian mı? Eğer debian ise
debootstrap paketini kullanabilirsiniz. Bu paketi

debootstrap --verbose sarge /sabitdisk

şeklinde çalıştırdığınız zaman, sarge sismini bulunduğu klasöre
indiriyor ve kuruyor. Yanlız önce sabit diski biçimlendirmeniz
gerekecektir. Bu adımdan sonra uygun bir MBR (Master Boot Record)
tablosu oluşturursanız, sistem çalışabilir. MBR için de lilo programını
kullanabilirsiniz.

Sonuçları, gelişmeleri, sorunları bildirseniz iyi olur, bu işin sonunu
merak ediyorum : ) Ebay den doğru bulduysam, 400cdt sisteminin 16MB gibi
bir RAM i var, bu sorun yaratabilir belki (Sarge ın yükleyicisinde 24MB
lazım gibi bir cümle var). Eğer çalışmazsa woody yada daha önceki bir
sürümü deneyebilirsiniz. (Sabit diskte bir sorun olcağını sanmıyorum,
dün bu komutla sistemi indirdim, kurulduktan sonra, 210 mb gibi bir yer
tuttu.)

Kafayı sıyırmak konusunda; bu durumlar bilgisayarla uğraşmanın zevki,
canınızı sıkmayın, düzelir herşey.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu