squid ve online radyolar

Herkese merhaba,

Debian Sarge üzerinde proxy olarak çalışan squid ile birlikte chastity-list içerik filtreleme kullanıyorum. Online radyoları kapatmak için yayın yapan domaini yasaklı listeye ekliyorum fakat bu sadece web sayfasının açılmasını engelliyor. Doğrudan yayın adresini yazarsanız yayını dinleyebiliyorsunuz.

Örneğin:

websahibi.com domainini kapatıyorum. Eğer kullanıcı browser adres satırına

mms://show.websahibi.com/showradyo yazarsa yayını dinleyebiliyor.

Bunu nasıl engelleyebilirim.

Herkese teşekkürler

ATIL ULAŞ BENGİ