yeni derlediğim çekirdek ve klavye sorunu

Nasıl uykusuz bir gece geçiririm diye düşünürken kernel derlemek esti
birden, ilk kez yaptığım bişey,tadına bakmak istedim :) neyse kernel
2.6.8.1 derledim grub için gerekli ayarları yaptım,açılışta iki
seçenek var biri normal açılış diğeri kurtarma. Normal açılışta gdm vs
yükleniyor herşey tamam fakat klavye çalışmıyor, kurtarma modunda
denedim klavyede sorun yok,gnome açılıyor herşey çok güzel çalışıyor
birkaç xkb hatası dışında. Sorun ne olabilir acaba? bu arada bütün bu
denemeleri Vmware üzerinde yapıyorum, onunla alakalı bir durum
olabilir mi?