kernel-headers paketi nasil?

Selamlar

2.6.13 cekirdek kaynak kodlarini indirip debian tarzinda derledim.hersey iyi hos ancak nvidia-suruculeri ve vmware kurmaya calisirken kernel-header dosyalari gerekli anladigim kadariyla. 2.6.13'un kernel-headers paketi de ortalikta yok.bu paketi nerden bulabilirim,bu paket nasil olusturulur,ya da ben birseyleri eksik veya yanlis mi yapiyorum? bir sorum daha olacak, standart cekirdek kullanirken grub'da vga=791 parametresini kullaniyorum.fakat kendim derledigim cekirdekte vga=791 parametresiyle boot edince ekrana hicbirsey gelmiyor.cekirdegi derlerken frame buffer vs. gibi secenekleri isaretleyerek derledim.bu destegi vermek icin hangi secenegi isaretlemem gerekiyor?

tesekkur ederim