Apache2 DocumentRoot Dizini

Herkese iyi geceler,

Debian 'da Apache2 ayarlarını yaparken bir şeye dikkat ettim.Mandrake'en biraz farklı olduğu gordum bazı ayarların.Özellikle DocumentRoot dizinini bir turlu ayarlayamadım./etc/apache2 altında apache2.conf dosyasında DocumentRoot direktifi yok buna rağmen tarayıcımdan localhost yazdığımda tarayıcım direk olarak  localhost/apache2-defaults dizinine bağlanıyor.Kendim apache2.conf dosyasına DocumentRoot direktifi ekleyip sunucuya tekrardan başlattım ama olmadı.İstediğim dizin açılmıyor.Devamlı  /var/www/ altındaki apache2-defaults dizini açılıyor.Bende link verdim ama boyle yapmak istemiyorum.Tarayıcımdan localhost yazdığım zaman kendim oluşturduğum  DocumentRoot dizininin açılmasını istiyorum./etc/apache2 altında tum dosyalara baktım ama DocumentRoot ile başlayan hiç bir direktif bulamadım.Acaba bu sorunu nasıl düzeltebilirim.Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Saygılar,

Burak