RE: 3COM "3CCFE574BT" PCMCI ethernet kartı driverı arıyorum

Kart wireless mı yoksa ucunda kablo mu var ? Eğer wireless ise geçen hafta
içinde bende Linksys Wireless-G kartım için böyle birşey aradım ve
bulamadım. Çözüm ndiswrapper'da, bunu kurup windows driverı ile çalışmasını
sağlayabiliyorsun. Wireless olmayan kartlar için aynı çözüm
uygulanabiliyormu bilmiyorum (Sanmıyorum).
Ben bu şekilde sorunumu çözdüm ve şu an kullanıyorum. Bu arada yeri
gelmişken yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim. Debian için ndiswrapper
ekibinin oluşturduğu .deb bana uymadı source tan bir üst versiyonu alıp
kullandım çalıştı.

Mehmet