Debian Altında ipw2200

Selam Hafta basında Debianda ipw2200 (yani centrino chipsetli
notebookgun wireless kartı) tanıtmak icin yardım istemistim. Fakat
http://www.debian.org.tr/?q=wireless adresinde denilen herseyi yapmama
ragmen bir turlu tanıtamamıstım. Sorun esasında kerneldan
kaynaklanıyormus yani kernel 2.6.12 versiyonun ieee icin bir patch
gerekli bu patchi ipw2200.sf.net adresinden indirebilir ve
uygulıyabilirsiniz. Fakat eger patch bir turlu uygulayamadıysanız size
tavsiyen 2.6.8 yada 2.6.12 olmayan baska bir kernela gecmeniz
www.debian.org.tr adresinden belirtilenleri yaptıgınızda sorunsuz
calısıyor.