İnternete Router ve Ethernet olmayan modemle bağlanmak için ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar,
Ben almanyada yaşıyorum makinamda suse linux 9.3 windows xp ve debian 3.1 var. Ben suse linux ve Windowsda çok güzel bağlanabiliyorum internete ama Debian da bir türlü bağlanmayı beceremedim. Suse Linux alman dağıtım olduğu için zaten Dsl ayarlarını yaparken T-Online(Dsl Bağlantımın olduğu şirket bu) şirketini seçerek gerekli bağlantımı sorunsuz hallettim sonra KDE'nin içindeki Kinterneti kullanarak sorunsuz şekilde bağlandım.

Debian da ise PPP/ADSL configuration diye bir program var onla ayarlarını yapmayı denedim ama beceremedim. Bana T-Online tarafından verilen kağıtta 4 tane bilgi yeri var Kullanıcı Adı, Arama Numarası, Şifre , Kullanıcı Numarası. Ama bu konfigürasyon programında sadece bana kullanıcı adını ve şifreyi soruyor dolayısıyla bağlanamıyorum. Modemim Eth destekli değil yani router falan yok network kablosu ile bağlanıyor usb değil. Sorunu halletmek için Alman Debian posta listelerine baktım ama almanca olduğu için pek bir şey anlayamadım. T-online'ın sitesindede (www.t-online.de) bu rpm'yi kurun diyor. Ama rpm olduğu için Debianda açamadım.

Yardımlarnıız için şimdiden teşekkürler