Re: ipw2200 tanıtımı

Recai Oktas yazmış:

Merhaba,

Makinenizin ozellikleri (ag donanimi) hakkinda bilgi vermemissiniz.  Bu
makine klasik ethernet + kablosuz bir dizustu mu?  Eski surumleri
bilmiyorum, cekirdek 2.6.12'de (acilis parametreleriyle oynamadiginiz
surece) boyle bir kombinasyon icin eth0 kablosuz, eth1 kablolu arayuzu
gosterir, iwconfig'le kontrol edin ('wireless-tools' paketi kurulu
olmali).

Benim kernelim 2.6.12 ve kablolu ethernet eth0, kablosuz da eth1 olarak görünüyor. Bilgi olarak vermek istedim.

Selamlar.