Re: libforms-java ve freemind kurulum hatasi

 Merhaba Hocam,
2005/9/25, Emre Sevinc emres@bilgi.edu.tr:

Madem ki JRE'yi (yani Java Runtime Environment)'i indirmissin,
o halde bir adim ilerlemissin demektir. Bu arada, JDK'ya (Java Development Kit)
ihtiyacin yok Java'dan faydalanan programlari calistirmak icin, JDK'ya
sadece Java ile program yazip derleyeceksen ihtiyacin var.

Gelelim FreeMind meselesine,

1- Alt-F2 ne demek?
alt-f2 derken kombinasyonu demek istedim hocam çalıştır komutunda <freemind> diyorum ekrana bişey gelmiyor.
2- /usr/bin/freemind'i calistirmaya calisiyorum, calismiyor
ne demek, yani hata mesaji filan vermiyor mu?
Hocam burda  usr/bin/freemind dizinindende çalıştırmaya çalıştır gene olmadı.
3- Menüler yerine bir terminal (konsol) penceresi acip dener misin,
ne hata veriyor?
Hocam bu terminalden nasıl çalıştırıyor bilmiyorum ve araştırdım kendime göre bilgi bulamdım.
4- Daha önce de belirttigim gibi, Debian paketi ile ugrasmak
yerine sitesine gidip, son sürümünü cekip, sonra söz konusu
sIkIstIrILmIs arsiv dosyasini acip ilgili dizine gidip
calistirmayi denedin mi? Yani en azindan bir kez olsun
bunu denedin mi?

denemedim neden denemedim?? çünkü java olayını halledemedim ama freemindi synapticden yükledim size daha önce gönderdigim png dosyasında hiç bir işlev yapmıyor.

Hocam kusura bakmayın biraz anlama kıtlıgım var :).

Teşekkürler Hocam...