Re: debian mysql`e uazktan baglanabilme

Sinan Nalkaya yazmış:

standar mysql-server paketini kurdum, localhost ile baglanmaya calistigimda hic bir sorun yok, privileges lari ayarladim, fakat ne zamanki LAN icinden bi yerden baglanmaya calissam baglanamiyorum, mysql -h , php, python u denedim ve hepsinde daha kullanici adi , sifre kismana gelemeden baglanti hatasi veriyor, dpkg-reconfigure de okudugum kadariyla ip tabanli degilde hostname olarak calisiyormus mysql, bende /etc/hosts a istedigim ip lerin isimlerini yazdim fakat yinede olmadi, onerilerinize ihtiyacim var
tesekkur ederim.

Pardon, eksik bilgi verdim.

Bir de, /etc/mysql/my.cnf içinde

bind-address = 127.0.0.1

olan satırı bağlanmak istediğiniz sistemin ip adresi ile değiştirmeniz lazım. Ya da ekleme yapmanız.

Tekrar kolay gelsin.