gdesklets ve yeni ati sürücüsü

Merhaba,

AMD64 unstable kullanıyorum, geçenlerde depodan gdesklets yükledim (data paketiyle beraber ama bir türlü açılmadı, işin ilginç tarafı hiçbir yerde (log lar da dahil) herhangibir hata mesajı yok öyle kalakalıyor pencere, bir önerisi olan?

Son problemim daha da bir iç açıcı, ATI'nin son sürücüsünün (8.16.20 <https://support.ati.com/ics/support/KBAnswer.asp?questionID=1177>) x86_64 versiyonunu çektim, sistem yeni olduğu için dolayısıyla eski sürücü falan da yoktu. Anladığım kadarıyla kurulum arayüzü QT'den GTK ya (nvidia gibi :) alınmış. Açtım synaptic'i GTK 1.2 ve GTK 2.0 yüklü görünüyor. Çalıştırdım sürücüyü, donanımı onayladı ve birden tak diye temp klasörünü kaldırdım deyip konsola attı beni :(

Şöyle bir sh leri gezdim. Beni kurulumdan attığı nokta tam olarak setup.gtk nın çalışması gereken yer. Bu dosya uzantısı nasıl birşeydir, neyle çalışır. Yenilir mi, yoksa içilir mi bilemediğim için hiçbirşey yapamadım... Ati kurulum programı da hiçbir hata vermedi (log lara baktım).

Öneriler için şimdiden teşekkürler...

begin:vcard
fn;quoted-printable:Murat Sa=C4=9Flam
n;quoted-printable:Sa=C4=9Flam;Murat