Grub'u tekrardan yüklemek

Herkese iyi akamlar,

Bilgisayarımda iki tane sistem kurulu.Biri XP diğeri sarge.Geçenlerde
XP çöktü ve
bugün tekrar kurayım dedim.XP tarafında herşey tamam ama bir türlü
grub'u tekrar'dan yükleyemedim.Ubuntu-Live cd ile bilgisyarı tekrardan
açtıktıktan sonra
debian yüklü disk bölümünü mount ettim.Sonra chroot ile mount ettiğim
debian bölümüne geçtim.

"grub-install hd0" komutu ile tekrardan grubu yüklemeyi denerken "The
file /boot/grub/stage1 not read correctly"  hata mesajını aldım.Acaba
dosya
bozuk olabilirmi ki bu hatayı veriyor?Çünkü okuma yetkilerinde bir sorun yoktu.
Yoksa bilmediğim bir yanlış mı yapıyorum?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Saygılar,

M.Tuğrul YILMAZER