windows-debian 3.0

Merhaba

Bir sorum olacak, belki de etik olarak ters gibi durabilir, fakat yardimci olacak bir yer bilmiyorum.

Windows xp yi bazi dosyalar icin kullaniyorum. Acikcasi kah kah kullandigim oluyor. Genelde Debian kullandigim icin sorun olmuyor bende. Windows ta ses kartini, ekran kartini ve onboard network kartini tanitamiyorum. Usb baglantisiyla giriyorum internete.

Ama dikkatimi ceken , fakat kontrol edemedigim bir sey , debian la ses sorunum, ekran sorunum yok. Lakin usb ile mi yoksa lan üzerinden mi girdigimi acikcasi bilemiyorum.

i  hangi baglantiyla girdigimi internete nasil bilebilirim debian da
ii wine programini interface i nasil kullanacagimi bilemiyorum, böyle bir baglanti var ama calistirdigimda bir applet aciliyor ve siyah ekranda, konfigure ediyorum daha sonra da okay buttonundan baskasini göremiyorum.
ne yapmam icab ediyor.

saygilarimla
HD