Saygilarimla,

Özkan SENOVA
Sistem Yöneticisi
Efes Net

***************Internet E-mail Confidentiality Footer***************
  Ltf. okuyun (Pls. see): http://www.efes.net.tr/efesnet/iecf.html

Serdar Karacay yazmış:

06.09.2005 tarihinde Özkan ŞENOVA <ozkan.senova@efes.net.tr> yazmış:
Cevap için teşekkür ederim. Fakat benim bilgisayarın Cdromdan boot edilmesi, jigdo2nun nasıl kullanılacağı ile ilgili sıkıntım yok. Problem jigdo ile yaptığım iso imageları cd'ye yazdıktan sonra (k3b veya nero farketmiyor ) o CD'den makineyi boot edemiyor olmam. Ve 4 kez üst üste download ettim tüm paketleri.  debian-tr'deki paketler de malesef testing için. bana Sarge lazım (stable).

Demek istedigim ben bundan  2ay önce  sarge  cdlerini  zip  şeklinde iniyor we zip dosyasını açıp içindeki dosyaları mı cd ye yazdırıyorsunuz ben boyle yaptım olmadı.
Direk zip dosyasını neroda  iso imege  direk yazdıracaksınız...Zip  dosyasını  açtınız  mı  boot  dosyası   kayboluyor.
http://sss.debian.org.tr/ch01.html#id2528695 cd imajları
http://sss.debian.org.tr/ buraya bakın
http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/
http://cdimage.debian.org/debian-cd/3.1_r0a/ia64/iso-cd/debian-31r0a-ia64-netinst.iso

Kolay gelsin...
[...]

             AMd64 3000+ bir makinem var. ia64 debian kurmak istiyorum.
Fakat bir türlü Cd 'sini bulamadım. Jigdo ile 4 kere tekrar download
edip CD oluşturdum 4ünde de malesef başarılı olamadım. Yazdığım cdler
boot etmiyor. Acaba bu TR yansılarından çektiği paketlerden mi
kaynaklanıyor yoksa problem bende mi ? 5. denemem de DVD şeklinde oldu
fakat onda da bir DVD için olusturdugu iso nun boyutu 600~ MB idi. DVD
ye yazmadım bile. jigdo ile Cd yi çekerken hiçbir hata ile de
karşılaşmadım.  Sarge için (ia64) sağlam bir iso bulabileceğim bir yer
varmıdır ? yada bu sorunu nasıl çözerim bir fikri olan varmı ? Şimdiden
teşekkür ederim.

http://cdimage.debian-tr.org/  cd iso ile ilgili herşey war.

Burda windoz üzerine indirip eger kurulu ise nero ile sağ <tıkla> iso image diye yazdırıp.

Sonra bilgisyarınız  yeniden  baslatırken  bios <çogu anakartın biosuna "delete" giriliyor >  girip "boot" bölümünü  cd  yapıp  <f10>  enter diyorsunuz...

Kolay gelsin....