Amd 64

Merhaba,

AMd64 3000+ bir makinem var. ia64 debian kurmak istiyorum. Fakat bir türlü Cd 'sini bulamadım. Jigdo ile 4 kere tekrar download edip CD oluşturdum 4ünde de malesef başarılı olamadım. Yazdığım cdler boot etmiyor. Acaba bu TR yansılarından çektiği paketlerden mi kaynaklanıyor yoksa problem bende mi ? 5. denemem de DVD şeklinde oldu fakat onda da bir DVD için olusturdugu iso nun boyutu 600~ MB idi. DVD ye yazmadım bile. jigdo ile Cd yi çekerken hiçbir hata ile de karşılaşmadım. Sarge için (ia64) sağlam bir iso bulabileceğim bir yer varmıdır ? yada bu sorunu nasıl çözerim bir fikri olan varmı ? Şimdiden teşekkür ederim.

--
Saygilarimla,

Özkan SENOVA
Sistem Yöneticisi