Re: bluetooth keyboard

Merhaba,

Şunu deneyin bir de..

/etc/init.d/ dizini altında herhangi bir isimle bir dosya oluşturun ve içine şu satırları yazın:

#! /bin/bash

hidd --connect 00:50...

Ve sonrasında kaydedin, chmod a+x dosyaadi ile çalışma hakkı verin. Sonrasında rcconf kurulu değilse kurun ve içerisinden yeni oluşturduğunuz dosyayı seçin. Hepsi bu.. Sisteminizi tekrar başlattığınızda sorunsuz çalışması lazım. Kolay gelsin..

kerem yazici yazmış:

Merhaba, Microsoftun bluetooth klavye ve mousunu satin aldim gecen gun. Su anda da gayet iyi kullanabiliyorum. Problem her bilgisayari yeniden baslattigimda root olup bluetooth la baglamak zorunda kaliyorum.

hidd --connect 00:50...

komutuyla. Bunu otomatik yapilabilcek bir yol varmi.

internette Peter Klausler in yazdigi yaziyi buldum. Bi program yazmis bununla ilgili olarak onuda indirdim.

make install yaptigimda

rc-update komutunu bulamadigini soyledi. debian kullaniyorum bende komut farkliligi diye tahmin ettim ve make file icinden rc-update i update-rc.d diye degistirdim once calisir gibi gozuktu sonra baska bir hata verdi

update-rc.d:/etc/init.d/add: file does not exist

bununla ilgili bir bilgisi olan yardim edebilirmi cok tesekkurler.

Bu arada Peter Klausler e de mail atmayi denedim ama yazili mail adresi calismiyor.

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1