To: "Debian Listesi" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Tuesday, August 30, 2005 4:16 PM
Subject: wmware & samba

Merhabalar,

Wmware uzerindeki linux'u (kde 3.4.2 lazim oldugu icin suse 10 kurulu,
debian degil yani) samba'yla host olan windows xp'ye baglamaya
calisiyorum. Birkac tane samba howto'suna baktim ama bir turlu
beceremedim. Daha once hic samba kullanmisligim yok ve vmware
kullanirken extra bisey mi yapmak gerekiyor bilmiyorum.

Bu sorunun kolay ve anlasilir bir cozumunu bilen ya da yeni
basliyanlar icin kisa ve oz bir howto onerebilecek biri var mi?

Cok birsey de istemiyorum aslinda, tek derdim internetten indirdigim
dosyalari linux'e gonderebilmek, yani birinden biri otekini gorse
yeterli olur.

Tesekkurler,

Murat

Not: Anladigim kadariyla windows ve samba passwordlari arasinda bir
uyumsuzluk var ve windows registrisinden bazi seyleri degistirmek
gerekebiliyormus, bu benim icin malesef mumkun degil. Bu yuzden baska
bi cozum denemem lazim mumkunse.