Re: Postqresql -> su postgres sorunu

merhaba,

/etc/passwd dosyasında tutulan bilgilerin sonuncusu kullanıcının geçerli
kabuğu. her kurulumda böyle midir bilmiyorum, ben debian depolarından
8.0'ı kurmuştum ve postgres kullanıcısı için bu kabuk /bin/false'dı. bu
kabuğun /bin/bash yaptığınızda postgres kullanıcısı olmak istediğinizde
bash kabuğuna düşüyorsunuz. yani o dosyada /bin/false yerine /bin/bash
yazın.

Yılmaz Uğurlu yazmış:

--
Azer Demir