sarge boot yapmıyor

 Merhaba Debian'cılar
Debian kurmak için sarge install cdsini bugune guncel iso cdsini indirip cdye yazdırdıktan .sonra cd boot yaptırdım ama cdrom boot yapmadı anakart bios ayarlarına girdim saşırdım ne alakası warsa anakart modeli asus p4p800 master primaryde cdrom görüyor hardisk gorunmuyor harddisk 120gb sata samsung bootta cdrom gorunmuyor ama primary seconder cdrom goruyor cd kontrolu yaptım hiçbir sorun çıkmadı bu sırada pardus u boot yapmadı cd modeli asus crw 5232 ahiç memmun degilim bu cd roomdan...
Sarge yi kurabilmem için ne yapmalıyım.
Teşekkürler...