Re: 'SCSI disk support' için 'sd_mod' modülü yüklenemiyor!!!

Merhaba,

* Sinan Akdas [Sun, Aug 28, 2005 at 02:57:31AM +0300]
[...]
> "Donanım incelemesi ve kurulum bileşenlerinin yüklenmesi" kısmında "
> 'SCSI disk support' için 'sd_mod' modülü yükleniyor... " yazılı bir
> ekranda kalıyor ve burayı malesef geçemiyor. (15 dakika bekledim
> geçemedi en azından) CD'de sorun olabileceğini düşünerek ilk CD'nin
> iso'sunu başka bir CD'ye yazarak denedim, olmadı, iso dosyasını bozuk
> çekmiş olabileceğimi düşünüp md5 kontrolü yaptım, onda da sorun yok,
> iki tane optik cihazla bu CDlerden yükleme yapmaya çalıştım, yine
> olmadı. Optik cihazlar aynı IDE kablosuna takılıydı, teker teker
> takarak denedim, yine olmadı.

Hangi cd imaji ile kurulum yapmaya calisiyorsunuz? Debian 3.1r0a kurmayi
deniyorsunuz degil mi? Gunluk imajlarda veya resmi olmayan imajlarda
sorunlar cikabilir. Kurulum yaptiginiz cd imajinin resmi ve stable surume
ait oldugundan emin olmamiz problemin cozumu acisindan daha faydali
olabilir.

2.6 cekirdegi ile (linux26) kurulum yapmayi denediginizde de ayni sorun
ile karsilasiyor musunuz?

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin