'SCSI disk support' için 'sd_mod' modülü yüklenemiyor!!!

Selamlar.

Sistemime Debian Sarge kurmaya çalışırken, çok erken bir sorun ile
karşılaştım ve internet üstünde bu sorunun bir çözümüne rastlayamadım
malesef.
"Donanım incelemesi ve kurulum bileşenlerinin yüklenmesi" kısmında "
'SCSI disk support' için 'sd_mod' modülü yükleniyor... " yazılı bir
ekranda kalıyor ve burayı malesef geçemiyor. (15 dakika bekledim
geçemedi en azından) CD'de sorun olabileceğini düşünerek ilk CD'nin
iso'sunu başka bir CD'ye yazarak denedim, olmadı, iso dosyasını bozuk
çekmiş olabileceğimi düşünüp md5 kontrolü yaptım, onda da sorun yok,
iki tane optik cihazla bu CDlerden yükleme yapmaya çalıştım, yine
olmadı. Optik cihazlar aynı IDE kablosuna takılıydı, teker teker
takarak denedim, yine olmadı.

Anakartım Abit NF7-S, (sil3112a SATA kontrolcüsü içeriyor), harddisk
200GB Seagate SATA, optik cihazlar 16X LG CD-RW ve 16X Philips DVD-RW.

Yardımlarınınz için şimdiden teşekkürler...