Re: mbr gitti...

Selamlar

grub'i yuklemek icin verdiginiz komut normal sartlarda dogru, ama
sanirim kendi sisteminize chroot olmadan yaptiginiz icin hata
aliyorsunuz. kendi sisteminizi bagladiktan sonra bagladiniz dizine
gidip, "chroot ." , komutunu verdikten sonra, eski calisan sisteminizi
geri alip, grub'i orada yuklemeye calisirsaniz sorun cozulecektir sanirim.

iyi calismalar

goktan