Re: Ekran Cozunurluk 800x600

merhaba
dpkg-reconfigure xservre-xfree86 komutuyla dediginiz gibi X sunucusuna baglandim.

gerekli degisiklikleri yaptim. sadece bir yerde süpheye düstüm. monitörün kimligini sordu ve vga - sga gibi bir yerde monitörümün özelligini bilemedigim icin , vga olarak düsünerek degistirdim. kaydedip, restart cektikten sonra, debian sarge bir daha da normal acilamadi. hata raporu geldi,

x server da ölümcül hata, conf yanlis, düzelt secenegi olmadigi icin mecburen uninstall ettim debian i , simdi mandrake kurdum ama yine debian a dönmek istedigim icin ne yapacagimi sasirmis haldeyim.

yardima ihtiyacim var. (lazim olur belki monitör philips in 17" basit bir cihazi)

saygilarimi sunarim

On 8/17/05, Selim T. Erdogan <selim@cs.utexas.edu> wrote:
Haldun Dursunolu, 17.08.2005 tarihinde şöyle yazmış:

> ekran cozunurlugu 800x600 dan daha fazlaya cikmiyor.

`dpkg-reconfigure xserver-xfree86` komutuyla X sunucunuzun
yapılandırmasını değiştirebilirsiniz.  (Sorularda cevap olarak şu anda
kullanılan değerler seçili olacak.  İstediğinizi değiştirin.)