Re: türkçe karakter sorunu

selam,

x window yüklü değilse, set-language-env komutu işinizi görecektir,
listede benzer bir soruya verilen cevaptaki adımları uygulamanız
yeterli(bağlantı aşağıda). yalnız değişikliği logout olup yeniden giriş
yaptığınızda görebiliyorsunuz.

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/03/msg00236.html

kolay gelsin.

Sinan Nalkaya yazmış: