testing netinstall bölümleme hatası

selam

sarge resmi olarak duyurulduğundan beri yaklaşık olarak 2.5 ay geçti
.bu süre içinde kararlı sürümü kullandım. ancak meraktan ya da tatilde
oluşumdan mıdır bilinmez "etch" yüklemek istedim. 24 Ağustos 2005
tarihli netinstall isosunu indirip cd ye yazdım ve işe başladım.
kurulum sırasında disk bölümlemeye kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım
ancak harddiskteki fat32 formatlı bölümlemeleri bağlamamakta direndi.
birkaç kere uygulamayı yinelememe rağmen bir türlü başaramadım.

ben de bağlamadan işlemi geçtim ancak daha sonra network kartımın
tanınmadığını farkettim, sarge ile aynı çekirdekti ve tanımıyordu. bu
da ilginç geldi bana. cd de bir problem olmadığını düşünüyorum zira
md5 check başarılı idi.

sonra bir kabuk açıp donanımı kontrol ettiğimde ethetnet kartımın
tanındığını gördüm ancak skystar2 uydu kartım da haliyle ethernet
controller olarak görünüyordu. sarge da da bu şekilde görünmesine
karşın herhangi bir çakışma olmamıştı. yani benim kesin emin olmamakla
birlikte bu konudaki tahminim bir çakışma olabileceği yönünde.

bu konuda yardımcı olabilecek varsa mutlu olurum...
--
Ya Bir Yol Bulacağız, Ya da Bir Yol Açacağız!