psa-qmail 1.03-fc2.build75050506.13

merhaba arkadaşlar
biliyorum burası debian için ama inanıyorum ki bana yardımcı olabilecek
arkadaşlarda vardır
problemim şöyle

psa-qmail 1.03-fc2.build75050506.13
psa-qmail-rblsmtpd 0.70-fc2.build75050506.13

yazılımlarını deneme serverime koydum ve test amaçlı olarak farklı bir
serverda tutuyorum

bunun işletim sistemi fedore core 2

problemim ise bir şekilde birileri smtp ye login olmadan email
gönderebiliyorlar
bunları nasıl tespit edebilirim ve bu açıkları nasıl kapatabilirim ?
relay bende normalde kapalı ama testlerim

fatih%uzmantasarim.com@localhost
gibi bir ibareyle gönderim gerçekleşiyor ve bunu kapamak istiyorum

sizlerin engin bilgi ve tecrübelerine güveniyorum..

şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar..