2.4 cekirdek kullanildiginda Debian Sarge'da maksimum dosya boyu ne olabilir?

- 32 bit Intel islemcili makinede
- Sarge deposunda bulunan 2.4.27-2-686 cekirdek ile
- XFS dosya sistemi kullanarak

10 GB'dan daha buyuk boyutlu dosyalar ve 60 TB'dan daha buyuk boyutlu partition olusturabilir miyim?

Bu konuyla ilgili Internet'te yaptigim aramalarda genelde eski tarihli (2002-2003 yillarina ait) tartismalara rastladim ve buyuk boyutlu dosyalari kullanabilmek icin kernel'i patch'lemek gerektigini okudum.

Debian depolarinda su an bulunmakta olan 2.4.27 cekirdekte acaba buyuk dosya destegi standart olarak var mi? Varsa limitleri nelerdir?

Baska bir sebepten dolayi 2.6 cekirdek kullanamiyorum.

acemi