Re: Apache su-exec

Merhabalar,
Sistemdeki bir dosya nerde diye bulmak için

locate dosyaadı

komutunu kullanabilirsiniz. Yanlız eğer locate programının kullandığı
veritabanı uzun zamandır (örneğin apache yüklendikten sonra)
yenilenmediyse sonuç çıkmayabilir. Veritabnını yenilemek için

updatedb

komutunu kullanabilirsiniz. Yanlız bu komutu kök (root) kullanıcı olarak
verirseniz daha sağlıklı olur. (diğer kullanıcılar her klasöre erişim
hakkına sahip olmadığından veritabanının tam olabilmesi için kök
kullanıcı kullanılmalıdır). Bu komuttan sonra locate ile aradıklarınızı
bulabilirsiniz.

Bu arada apache2 ye geçmeyi de düşünebilirsiniz. apache2 de bu işi
yapmak isteseydiniz, /etc/apache2/mods-enabled/suexec.load dosyasını
(sembolik bağlantı dosyası) silmeniz gerekirdi.

Kolay gelsin.
Can Kavaklıoğlu