Re: XFS -> EXT3 Dönüşümü

Selamlar,

Thu, 18 Aug 2005 12:49:51 +0300 tarihinde Cafer Şimşek <cfb@cafer.org> şöyle yazmış:

Merhaba Arkadaşlar,

Zamanında dosya sistemi olarak XFS'e kurmuş olduğum bir Debian'ım
var. Ancak bunu ben bazı sebeplerden dolayı (Grub kullanabilmek gibi)
EXT3 formatına dönüştürmek istiyorum. Bu işlemi kayıpsız olarak
gerçekleştirebileceğim bir yöntem var mı acaba?

Şimdiden Teşekkürler.

Grub kurmak için başka bir yöntem daha var, tüm dosya sistemini dönüştürmek yerine ufak bir bölümü (40- 50 mb yeterlidiri sanırım) ext3, reiserfs gibi bir sistemle biçimlendirip sisteme /boot olarak bağlamak yeterli.

--
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/