Ekran kartı ayarlarında sorun

Selamlar . 256 mb Ati radeon 9600 pro ekran kartımı http://www.fazlamesai.net/index.php?a=article&sid=3053 adresinde anlatılanlar çerçevesinde kurmuştum. Kurulumdan sonra konsoldan " glxinfo | grep render " komutunu verdiğimde
sokrates:/home/metoikos# glxinfo | grep render
direct rendering: Yes
   GLX_ATI_render_texture
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
şeklinde bir çıktı almıştım. Hatta Quake3 oyununu bile deneme amaçlı oynamıştım. Makinamı kuralı 20 gün kadar oldu. Şu an aynı komutu verdiğimde
sokrates:/home/metoikos# glxinfo | grep render
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

direct rendering: No
   GLX_ATI_render_texture
OpenGL renderer string: Mesa GLX Indirect
şeklinde bir çıktı alıyorum e tabiiki buna bağlı olarak ta bazı uygulamalar çalışmıyor. Kernel sürümüm 2.6.8-2-386. Bu durumu ortadan kaldırmak için ne yapabilirim. Herkese iyi çalışmalar.