Re: Laptop kurulumu!

Açılış parametreleri arasına noapic ve noacpi kelimelerini ekleyip dener misiniz ?

Selim YASAR yazmış:

merhabalar;

bugün laptop ıma debianı kurmak istedim fakat başaramadım...

sorun : netinstall cd ini boot edipte kuruluma başladıktan sonra 'linux floppy' için 'floppy' modülü yükleniyor diyor ve burada tıkanıyor...bu hatayı 2.6 çekirdekte aldım...

sonra 2.4 çekirdekle denedigimde burayı geçti ama birkaç defa degişik hatalar verdi ve bende vazgeçtim...

begin:vcard
fn:Alper KANAT
n:KANAT;Alper
adr;quoted-printable:;;;Istanbul;;;T=C3=BCrkiye
email;internet:tunix@raptiye.org
x-mozilla-html:FALSE
url:http://raptiye.org
version:2.1