915GM icin Xfree'den Xorg'a terfi etmek.

Merhaba

XFree serveri ile malesef Intelin 915GM cipini istedigim gibi
ayarliyamadim. Dizüstü bilgisayarindaki cözünürlük ne yaptiysam
yapayim, hep 1024x768 olmustur. Hata XF86Config'de cözünürlükleri
hepsini silip, istedigim cözünürlügü, yani 1280x800 yazdim, ama gene
olmadi.

Buda benim simdiki XF86Config:

http://nopaste.debianforum.de/871

Simdi yapmak istedigim, Xfree'den suan unstable depo'da olan Xorg terfi etmek.
Bunu yapmak icin, ne gibi önlemler almam lazim, ne gibi isler yapmam lazim?
Ayrica suan testing kullaniyorum, ve sadece Xorg'un paketleri
Unstable'den gelmesini istiyorum, digerleri ise testing'den olsun
istiyorum. Bunu pinning ile yapmak mümkün mü?

Saygilar ve Selamlar
Fatih Arslan