Re: mysql

On 19/08/05, özgür <xozgurx@gmail.com> wrote:
>  Debian makineme apt ile mysql kurdum.
>  İki hafta sorunsuz çalıştı. Fakat makineyi kapatıp
>  açtıktan sonra çalışmaz oldu. Makineyi resetlediğim için mi oldu tam emin

[kes]

> running and that the socket: '/var/run/mysqld/mysqld.sock' exists!

[/kes]

[kes]

>  Apt ile mysql-server paketini tekrar kurdum fakat sonuç değişmedi. Ne
> yapmalıyım?

[/kes]

   Makinenizi resetlediğiniz için /var/run/mysqld/ içerisindeki
mysqld.sock dosyası duruyor ve bu nedenle de mysql başlamayı
reddediyor gibi görünüyor bu dosyayı silip tekrar çalıştırmayı dener
ve sonucu bildirebilirseniz sevinirim.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )