Re: Kernel 2.4 sabit diski taniyor, ama 2.6'da tanima yok!

Merhaba

1.)Internet problemini cözdüm, dhcplient.conf dosyasindaki

#prepend domain-name-servers 127.0.0.1

olan yeri, türk telekom'un herhangi bir dns'i ile degistirip, aktif
hale geitrdim.

prepend doamin-name-servers 212.175.13.113

seklinde yaptim,ayrice birde resolv.conf dosyasinda da, benim modemin
ip'sini ve, bir kac tane dns daha ekledim, ve simdi problemsiz bir
sekilde calisiyor apt-get.

2.)Suan bilgisiyarima herhangi bir masaüstü yöneticisi yüklemedim,
xfce depo adresini aldim, yükledikten sonra, komutlari da yazacam
kernel icin.

Knoppix ile boot edip denedim, ve sorunsuz bir sekilde calisti, birde
yeni kernel yükledim.
2.6.11 kernelin'ni malesef buda boot ederken, kernel panic yapiyor,
simdi birde 2.6.8 kernelini yükleyip deniyecem, ama mesala ubuntu'nun
2.6.10 kerneli benim hardiskimi sorunsuz bir sekilde tanidi. Benim
tahmin ettigim, debian kernel'lerinde herhangi bir modul eksik yada
yüklenmemis halde gelmesi.

Ben simdi

1).2.6.8 yükliyecem, sonuclarini buraya aktaracam
2.)Murat bey'in istedigi komutlarin ciktisini buraya yazacam
3.)2.6.11 kernel'inde cikan kernel panic hatasini buraya aktaracam

Saygilar
Fatih Arslan