snmp 5.1.2 problemi

selamlar,
is yerinde debian(sarge)'a ve suse 9.1'e sorunsuz bir sekilde kurdugum
snmp'yi bir turlu kendi debian(testing)'imde calistiramadim.

problem soyle
#$: snmpwalk -Os -c public -v 1 localhost ssRawCpuUser.0
Cannot find module (IP-MIB): At line 1 in (none)
Cannot find module (IF-MIB): At line 1 in (none)
.
.
.
ssRawCpuUser.0: Unknown Object Identifier (Sub-id not found: (top) ->
ssRawCpuUser)

/usr/local/share/snmp/mibs/.index dosyasinin bos oldugunu farkettim,
bu dosyayi otomatik olusturmasi bekleniyor sanirim,
is yerindeki debian'dan /usr/share/snmp/mibs/.index dosyasini kendi
bilgisayarima kopyaladim problem devam etti, ama farkli hatalarla, su
anda hatayi hatirlayamiyorum, bakamiyorum da ama "Cannot find module"
yerine "BAD ..." seklinde bir hata mesaji cikiyordu.

snmp'yi kendim derledim, problem duzelmedi.
kullandigim versiyon ya da kullanmaya calistigim daha dogru olucak: 5.1.2

bir fikri olan var mi acaba problemin ne olduguna dair.

bir de burasi yeri degil ama suse 9.1'de memAvailSwap,memTotalSwap,
memAvailReal,memTotalReal degiskenlerinden sacma degerler okuyorum.
diger tum makinelerde bu degerler "top" ciktisiyla ortusuyor, suse 9.1
haric. daha once boyle bir sikinti yasamis olan var midir? ya da
tavsiyesi olan?
saygilar,
erhan