Re: postgresql/PGSQL_SRC ?

Merhabalar,

PGSQL_SRC dizininden tam olarak ne kastettiğinizden emin değilim, ama
SRC kelimeleri bana kaynak kod ("source") dizini arandığını düşündürdü.
Eğer postgresql in kaynak koduna erişmek istiyorsanız, sanırım

http://packages.debian.org/stable/source/postgresql

sayfasından biraz bilgi edinebilirsiniz, kaynak kodunu indirebilirsiniz.

Bir diğer kaynak da /etc/sources.list dosyasına

deb-src ftp://ftp.tr.debian.org/debian/ stable main contrib

gibi bir satır ekleyerek ("aptitude update" komutunu verdikten sonra),
kaynak paketler arasında aptitude programını kullanarak arama ("aptitude
search ...") ve yükleme yapabilirsiniz.

Sorununuzu daha iyi anlatırsanız, postgresql gibi önemli bir konuda
yardım bulmanız oldukça muhtemel olacaktır.

Kolay gelsin,
Can Kavaklıoğlu