gateway ve baglanti sorunum

Selamlar,
bi serverimda 2 tane ethernet karti takili bunlarin hepsinin kendisine ait gateway leri var. ben eth0 uzerinden bu makinaya ssh baglanti kuruyorum, bu bacak sadece bu is icin var. diger eth1 de ise kendi ic local network icin dhcp server olarak kullaniyor ve bununda direk internete cikisi var. simdi bu 2 etherneti ben up yaptigim zaman netstat -rn komutuyla 2 tane default gateway goruyorum, duyduguma gore bu sorun yasatirmis. bu dogru mu? ara sira ssh baglantisi yaptiktan sonra eth1 i up edip down ettigimde kendi baglantimda kopuyor ilginc bicimde ve reset atana kadar baglanamiyorum, bu tur 2 adet default gateway bulunmasindan dolayi tahmin ettigim sorunlarin cikmasini nasi engelleyebilirim, nat yapmak haricinde ?
tesekkurler