Re: AMD64 Masaüstü Kurulumu (Çaylak)

Selam,

Bu sorunların acemi/usta olmakla bir ilgisi yok. Aynı dert
benim de başımda. Biri SDL kılavuzu yazmış, şunları bir deneyeyim
dedim. libsdl-config'i aradım sistemde yok. libsdl1.2-dev paketini
kurmak istedim. Kurulamazmış, kurulursa, KDE'yi silmesi gerekiyormuş...
Neden böyle oluyor diye inceledim, -dev paketleri falanfeşmekan-4.1
sürümüne ait, KDE derlenirken kullanılan sürüm ise falanfeşmekan-5
sürümüne ait. falanfeşmekan-5 sürümünün ise geliştirme paketleri yok.
Üstelik kararlı dağıtımı kullanıyorum...

Bir sürü dağıtım denedim, en son Debian'a bakalım dedik...
Bir sürü kural koymuşlar, herhalde bunlara uyuyor olmalılar
diye düşündüm. Ne gezer...

Eski RH9'a geçip oraya deneyeceğim mecburen.
SDL kılavuzuna da "Debian kullanıyorsanız örnekleri deneyemezsiniz."
diye not düşeceğim.

Esen kalın,
Nilgün

Çar 17 Ağu 2005 14:02 sularında, tg.a şunları yazmıştı: