kvm switch ve mouse problemi

Arkadaslar merhaba

Elimde Digitus marka KVM switchi kullanan 6 adet makina mevcut , 2si windows, biri CentOS (2.4.kusur), diger ikisi Debian sarge. (2.6.8). KVM switche bagli ps/2 klavye ve usb->ps/2 donusturucusyle kullandigim bir usb mouse var.

Windows ve CentOS yuklu makinalarda herhangi bir sorunum olmamasina ragmen sarge yuklu makinalarda mouse bir turlu calismiyor.
mdetect ciktisi;
/dev/psaux
intellimouse
seklinde.
grafik arabirimi actigim zaman ise mouse'da tik yok.
google'i biraz eseledikten sonra psmouse.proto=imps ve psmouse.proto=bare parametrelerini kernel komut satirina ekleyerek denedim ancak mouse yine calismadi.mdetect ciktisi da ayni idi.(xserver'i da her kombinasyonda tekrar konfigure ederek denedim ayrica)
dmesg, ve /var/log/messages ciktilarinda herhangi bir sey goremedim.
soyle de garip bir sey var ayrica, mouse hareket ettirdigim zaman klavye yavasliyor, soyle ki, hizlica 123456 tuslarina basiyorum ve yaklasik 4-5 saniye arayla bu karakterler tek tek ekrana geliyor.

acikcasi isin icinden cikamadim, onerilerinize ihtiyacim var

Selamlar
Koray Kuşat